Bende 27+3 üm sabah eşim 5.30 gibi işe gidiyor. Gebelik tiroidim var ilaç kullanıyorum onu içiyorum çünkü uyanınca açlıktan bayılacak gibi oluyorum ilacın üstünden 30 dk geçmesi lazım diye sonra uyanıp hemen mutfağa koşuyorum gece yatarken yanımda süt ve çikolata kek vs bişiler alıp yatıyorum acıkınca onları yiyorum