Kızlar herkese merhaba… 32.haftadayım 🙈 Vücudumla barışamıyorum, fotoğraf çektirmek istemiyorum, aynaya bakmak istemiyorum çok mutsuzum… Bu duruma bu kadar takıldığım İçin kendime kızıyorum ama bunu düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum 😒 Giydiğim hiç bir şey yakışmıyor gibi geliyor … Yarım dünya gibi geziyorum ortada.. Anne olacağım İçin çok mutluyum, bin kere şükür ediyorum… Ama bu çok farklı bir durum… 😢 Vicdanen kendimi kötü de hissediyorum böyle düşündüğüm İçin kimse söylemeden ben söyleyim de !!!