Frdymn Merhaba kizlar. Ben emzik ve biberon alacağım ama neyi ne zaman ne icin alacağım bilmiyorum oneri yapar mısınız 😊 bi de tabi ki bez ve ıslak mendil
Dilekcnkn Frdymn Emzik ve biberon olarak avent tercih ettim . Onu almasaydım wee alırdım . Bez ve ıslak mendil olarak iki oğlumda da hep prima kullandım yine prima aldım canım 😊😊
HelloSeyma Frdymn biberon cam chicco anne göğsü uyumlu olandan aldım emzik wee baby bez ve ıslak havlu ise sleepy natural aldım inş alerji yapmaz ve hepsini sorunsuz kullanırım 😍
bahtnurr1 Frdymn avent air aldım emzik , biberon weebaby süt sağma pompasının var diye almadım belki kullanmam 😊 prima premium care 1 numara aldım ilk etapta sonra değiştirmeyi düşünüyorum, uni baby yenidoğan aldım ıslak mendili
Alse35 Frdymn biberon Philips avent aldım emzik markasını hatırlamıyorum ilk aldığım şeylerden biriydi bez olarak 1 numara baby turco aldım sıkıntı yaratmazsa devam edeceğim ıslak mendilde de molfix izotonik sulu olana tercih edicem yakın zamanda doğum yapmış kuzen ve arkadaş tavsiyesi ile 😇
mrs_elisah Frdymn emzik avenet ultra air Biberon lansinoh Bez baby me fiyat uygun pişik koku taşma yapmadı Islak mendil uni baby yenidoğan
Zhradc Doğar doğmaz biberona gerrk yok bence ben ilkinde de almamıştım bundada almam galiba ama emzik bunda kullanacağım Philips pahalı geldiği için daha uygun markalara bakarım bir de ilerleyen zamanlarda her zaman bulabilecek marka olması önemli bence emzik alışınca başka emziği kabul etmiyor çünkü bazı bebekler bez molfix alırım buna da ya da sleepy denerim ama oğlumda pişik yapnıştı ıslak mendil de uni baby yenidoğan var çok iyi cidden dokusu felan sarı paket oğlumada ilk onu kullanmıştım bulunca buna da hemen aldım canım
beyza1234 Frdymn emzik bibs biberon dr brown cam küçük olan bez prima premium care ısşak mendil e bebek pamuk ve saf su nolur nolmaz diye sleepy kekikli olan yeşil katkısız pket
Gulsahunal Emzik biberon nuk aldım Islak bez yenidogan unibaby Bez olarak da sleepy aldım natürel olani