Hayırlı olsun, Allah sağlıkla tamamına erdirsin, endişeni anlıyorum ama şükürler olsun bir mutluluk, bir evlat daha ne mutlu size, bende 40.haftamda normal doğumu beklerken kordon dolanması sebebiyle ölü doğum yaptım, kızımı kaybettim ve zorunlu sezaryan oldum, 2 ay sonrasında hamile kalmışım, korunuyorduk oysa ki ama işte kısmet, şükürler olsun 30 haftadayım, sabırsızlıkla, hasretle bekliyorum, hiç de korkum yok, kendine dikkat et, stres yapma, doktorunu ihmal etme, Allah’ın izniyle her şey güzel olacak 🥰🤲 sağlıkla kavuşalım hepimiz 🌸