Dilekcnkn Bebimother Lcw’dan aldım toplam 175 tl tuttu bir sabahlığım kaldı onuda ayrı alıcam ama bu pijamaların hep s bedeni kalmış 🤷♀️🤷♀️ https://imgyukle.com/i/pgixt https://imgyukle.com/i/pgsDc https://imgyukle.com/i/pgBbR
Kbra_em Bebimother ben hastane için gecelik almıştım, gecelik daha rahat olur diye düşünüyorum. Bu pijama takımınıda evde giymek için aldım. Sabahlığa gerek yok bence :) https://resimyukle.io/r/1vPI9QBL2s
hamisko Bebimother Bende böyle bir takım aldım. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/5151697/1560292
Tugce11 Bebimother bi tane lohusa bi tanede önden düğmeli almıştım trendyolmilla nın. Düğmeli olanı kullandım lohusa pijaması çok kullanışlı olmadı bi tane daha önden düğmeli almak zorunda kaldım doğumdan sonra
osm https://ty.gl/dz6niz054 https://ty.gl/xogj6af1x 2 tane internetten aldım, bikaç tanede buna benzer mağazadan aldım direk
Gzmm14 Bebimother Suwen mia koleksiyonu çok güzel. Ben üçlü sabahlıklı takım aldım birde ondan alacağım ☺️
nurozcan Bebimother https://www.glingerie.com.tr/820-catherines-lohusa-pijama-takim https://www.glingerie.com.tr/9093-penye-mood-mom-elbise Elbise olanı daha ucuza almıştım fiyatı artmış. Kalitesine göre fiyatları inanılmaz uygun. Sabahlık ve ekstra bi pijamayıda lcw den aldım.