Hav12316 ben verdim bebeğime de bişey olmadı çok şükür 😁 1 saat öncesinde açtık sodayı sonra bir çay kaşığı verdik. Burda o kadar duyar kasmışlar yok verme tok saçmalama falan diye, ben faydasını gördüm valla daha 1 aylık bebeğim be bugüne kadar hiç gaz sorunu yaşamadık. Emdikten sonra hemen iki pıt pıt sırtına yapınca çıkartıyor, bazen ona da gerek kalmıyor kendisi kucağımda dik durunca çıkartıyor 🤗 olumsuz yorum yapanlara kulak asma moral bozmak da insan küçümsemekte bir numaralar var. İlk doğar doğmaz zemzem ve hurma yalattılar emzirmeden öncende soda verdi annemler canım 🥰 ben faydasını gördüm ama sen yapıp yapmamakta kendin bilirsin canım 🙂