oglumubekliyorumm Kızlar süt arttırıcı humana çay veya bestlak damla kullananız var mı ? Kullanıyorsanız çayı günde kaç kez ve damlayı günde kaç kez ve kaç damla olarak kullanıyorsunuz ?
Gokcecelik oglumubekliyorumm humana içiyorum günde 2 3 kere ama onun haricinde komposto, rezene çayı da içiyorum