Merarr Merhaba hanımlar bugün 2. çatı muayenem oldu 39+5′im. Akşam lavaboya gittiğimde kıvamlı kanla karışık bir akıntı geldi peçeteye. Bu nişan mı yoksa çatı sonrası kanama mı oluyor? Yoksa ikisi de aynı şey mi?
Babyrich Merarr nişanın gelmiş canım muhtemelen çatına bakarken eğer yumuşamışsa nişanının gelmesini hızlandırmıştır yada zamanı gelmiş kendiliğinden atmıştır hadi bakalım darısı sancına 🤗
Parinas Merarr bende ikinci kez çatı muayenesi oldum dün. Sıyırma diye bi işlem yaptı doktor doğumu tetikletmek için. Akşam kahverengi kıvamlı bi akıntım geldi ama sancı vs hiç yok beklemedeyim
thepurple Merarr bende 2 cm açılma sonrası kanama görmüştüm. Doktor açılma kanaması olduğunu artarsa direkt hastaneye gelmemi söylemişti. Ertesi gün azaldı şükür haftalarımı doldurmadan doğum istemiyordum zaten. Sizde mutlaka kontrol edin yoğunluğunu her an bebiş gelebilir
Merarr Babyrich evet bugün yarın bekliyordu doktor ama ben hiç konduramadım doğurmayı kendime inanamadım ondan😂
Merarr thepurple bir sefer geldi durdu artmadı ama bilmiyorum tabi ilerleyen saatleri. Teşekkürler 🙏🏻