Gizem93 kramp gibi bi sıkıntım olmadı hiç. Bulantım için hap kullanıyorum onu da en fazla 14. Haftaya kadar kullanabilirsin dedi. Folik asiti de bıraktım zaten bu hafta. Ama çok yorgunluk ve buruk bi tat var ağzımda sürekli. Konuştuğum tüm gebeler vitamin alman lazım diyor ama doktorum vermeyince vardır nedeni dedim. Ama ilk gebelikte hep bi kafa karışıklığı 😄
tgbsn_00 demire ne zaman başladınız