Elifffi malesef ilk olunca bende geçen gün büyük heyecanla doktora gittim belim ağrıyor yaşasın doğuruyorum diye 😂
Ama gel gör ki sancı - açılma hiç bir şey yokmuş.
Doktorum şöyle açıkladı;
karnın kasılacak tahta gibi sert olacak sen içinden saymaya başlayınca o yavaş yavaş yine gevşeyecek tekrar olacak tekrar gevşeyecek. Bu 5 dk da bir olmaya başlayınca doğum başlıyor demek ki gel dedi zaten doğum sancısı kendini belli eden bişeymiş 😂