Ben daha 6. Haftamda kalp atışını duyar duymaz kayıt yaptırdım. Ama bir gün olsun asla aramadılar ve bilgi vermediler. 25 haftaya geldim daha tetanoz aşısı bile olmadım. Perşembe günü gidip olacağım. Maalesef aile hekimi de değiştiremiyoruz diğer doktorlar dolu olduğu için, mecburen ellerine kaldık. Burda yazılanları okudum demek ki problem benim bağlı olduğum ebedeymiş maalesef. Herkeste durum böyle değilmiş.