Bjk_123 12haftaya kadar oldu lekelenme tarzındaydı iki üç günde birde bikaç damla kıpkırmızı gelirdi.3günde bir pruluton iğne ve haftada bir progestan iğne vuruluyordum ve hergün progestan kapsülü vajinadan kullanıyordum,çok şükür 29haftqlığım 12.haftamda bitti.ama ilk gebeliğimide kanamadan dolayı kaybettim 11haftada düşük oldu,önemli olan kese etrafında kanama alanı varmı ve boyutu büyükmü