Cigdemss Valla bugün e bebek sayfasında bir ürün gördüm promalt alkolsüz bir içecek bir ara biri bira mayası falan demişti sanırım burada e bebekte çalışan bir hanımefendi , neyse girdim yorumlara baktım yani bir kötü yorum yok alıp içen 24 adet sipariş verdim içtiğim gibi etkisi oldu falan yazdı ben iki oğlumuda 2-3 ay ancak emzirebildim sütüm gelmedi yani iştahım kapandı birden nasip olursa doğum yaptıktan sonra bende almak istiyorum sizde bir ona bakın onun yanı sıra bulgur, yeşillik , emziren anne çayı ,bol su, boza, bunlar arttırıyor diye biliyorum 😊😊