Kızlar ben hiç iyi değilim. Lütfen yardım edin. 38-5 teyim iki defa çatı muayenesi oldum doktor çatın der normal doğum zor riskli olur sezaryen yapalım dedi kabul ettik Çarşamba yatışım istendi. Ama kiminle konuşsam normal doğumu bekle, bana da öyle dediler çok kolay doğurdum falan diyorlar. Acaba Çarşamba doğuma gitmesem beklesem mi diyorum. Şu an bütün motivasyonum düştü. Korkuyorum doğuramayacağım ben sanırım bu çocuğu. Yani şu anki psikolojimi nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Sanki sezaryene girdiğim an panik olacakmışım bırakın beni istemiyorum diye çığlık atacakmışım gibi hissediyorum. Hiç iyi değilim