Kızlar merhaba adetim biteli 8 gün oldu ayın 29 30 u gibi adet olacagm tarih. Bugun kanamam oldu kanama da denilmez aslında akıntıyla gelen peçeteye bulaşmıs 2 3damla kadar pembemsi bir kan. Başına gelen var mı neden olmustur yorumunuzu almak istedim