gizem_bicak Tutkucimeen 37+6yim ne nişan ne başka bisey sadece ara ara sancı vuruyo belime agri giriyo bi zaman sonra gidiyo başka bisey yok
Symazturk Tutkucimeen 37+4 nişan geldi 2 cm açılma vardı 2 gün geçti sancım yarım saatte bire düştü ama sonra geçti yarın kontrolüm var bi şey anlamadım bekliyorum 😀
Addile Tutkucimeen dün video izledim genelde Nişandan bir gün sonra oluyormuş dogum ama degişedebiliyormş iki haftayı bulan varmış😌çok bekletmez sizi umarım 38+3 üz gelen giden bişey yok
gizem_bicak Hanımlar bisey sorcam dün akşam ve bu sabah sarımsı renkte ip gibi bisey geldi neyki o nişan olabilir mi acaba
Symazturk gizem_bicak normal akıntı olabilir mi acaba benim nişanım afedersiniz kanlıydı belki herkeste kanlı olmayabilir ama emim olamadım 🤭
kaderelmci gizem_bicak Benimde 37. Haftadan beri aynı şekilde sarı renk sümüksü jöle gibi geliyor burda bir bayanda demişti parça şeklinde geldi diye internetten baktım sarı renk nişana sen de bi bakabilirsin canım nişan olabilir
gizem_bicak Symazturk normal akıntı oluyodu ama bu öyle değil. ilk oldu yanı bende bi anlam veremedim
Hkk0809 kaderelmci benim de sabaha karşı 4 gibi kalın sümüksü sarı renkte ve akıntıdan fazlaca geldi sanırım Nisandi
gizem_bicak Hkk0809 hayırlısı artık son günler son zamanlar insan ne yapcaginida bilmiyo bisey olsa acaba o mu. Bu mu diye stres yapiyo 4gundur doğru düzgün uyku yok stres sıkıntı var nasıl olcak diye öyle seyler
Hkk0809 gizem_bicak onlar doğana kadar bizi dingil dingil oynatiuorlar 😂 acaba bı emare kaçırır miyiz diye hep pür dikkatiz😂
Mucize_anne32 Kızlar ıslaklık varmı pekii 37 girdik sanki benim çoğaldi bide bel kasik ağrılarım oluyor nst sanci cikiyor duzeliyor gelecekte ne zmn diye bekliyorum.vallahii