feyza2305- Kızlar 7 haftalık hamileyim ama göğüslerim de herhangi bi şişme büyüme olmuyor. Sizce normal mi. Siz neler yaşadınız
Dilekcnkn feyza2305- Benim 3 gebeliğim azcık büyümüş diğer iki oğlumu 2-3 ay emzirdim zaten ama ne bilim hiç büyümüyor benimde 🤷♀️
Durudefne61 feyza2305- değişiyordur kişiden kişiye. Benim 5.hafta çok ağırmıştı hatta duş alırken baya zorlanıyordum biraz dolgunlaştilar bu esnada ama artık hafifledi. Şimdi ara ara ince sızlama olarak devam ediyor.
feyza2305- Aşırı büyükte değiller aslında benimkiler. Aşırı küçükte değiller 😂 ama ne büyüme var ne de sertlik. Normal mi acaba bilemedim. Daha yolun başındayız ondandır belki de