Buseeozd Bugün 7+4 deyiz. Yaa dısardan biri hamile oldugunda cok hızlı zaman geçip hemen doğuma gidiyorlar gibime gelirdi. Daha öğreneli 3 hafta oldu sanki zaman gecmiyor 😁 bu 40 hafta nasıl biter bilemiyorum..
napoliten_ Buseeozd daha yeni 39 oldum , kafayı yemekle geçti nasıl geçicek 280 gün 9 ay diye, şuan 9.ayındayım son beş günüm ama geçmiyor yine 😂
Tuba704 Buseeozd öyle bir geçiyorki dua et yazı güzel atlatacaksın daha dün 7 haftalıktım bugün 28 hiçççççç anlamadım sıkıntıları ayrı tabii ama bir şekilde geçiyor dilerim bulantıların vs 3 aylık dönemi atlat sonra keyfini çıkar birde tekmelerini hisset bak daha keyifli birşey yok 😉😉
Veyhat42 6+3bende salı günü ❤atısını duymaya gidrcem insallah aynen 2 hafta gecmedi sanki allah hepımızın bebegini sag saglım kucagına almayı nasip etsin canlar
Buseeozd Tuba704 bulantı ve kabızlık sorununu bir atlatsam daha cabuk gececek belkide suan cok zorluyor 😔
YagizAsyaMom 14+2 deyim ama zaman geçmiyor🤦♀️🤦♀️ Yani ben anlamıyorum B itek kendimi böyle hissediyordum meğerse yalnız değilim 🤣
Irmak7544 Buseeozd 4 hastalıkken öğrendim 16. Haftadayız yıllar geçti sanki🤗63le başladım 69 oldum😫 kiloyu bi Kafama takıyorum ki sormayın gitsin çok almışım gibi geliyor😢
Ozy Buseeozd Ben daha 4+1 günlük hamileyim ve cok heycanliyim hemen Hamilelik belirtilerini yasamak istyorum 😂