Arkadaşlarım merhaba 36 haftalığa girdim 38 de mecburi sezeryan olacağım bir kaç post attım ne yaptıysam düzelmeyen ishal yaşıyorum ne yediysem fayda etmedi 2 gün sonra doktor randevum var bir de bugün ishal haricinde kasılmalarım başladı nasıl tarif etsem size yani vajinama iğne batıyor hissi giriyor 2 3 saniye sonra çıkıyor bilmiyorum ne yapmalıyım doğum belirtisi mi doktora gitme günüm az kaldı diye gitmedim açıkçası bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim ❤️