Arkadaşlar covid te 8.gunum çok şiddetli öksürüğüm var 28 haftaligim. Bugün acile gittim gebe olduğum için ilaç vermediler. Oksurdukce bebek skntiya giriyormuş gibi hissediyorum baskı oluyo sonuçta birşey olmasndan korkuyorum benim gibi olan var mı ? Geçmesi için neler yapıyorsunuz ? Bu kadar öksürük bebeğime zarar verir mi 🥺