zuleyhaemre Eee hoşgeldin o zmn 😊 8+6 haftalık hamileyim bende. 2.bebeğimi bekliyorum 😊. Mide bulantısı hep var ama kusmalar azalmıştı düne kadar. Dün yine istifra ettim. Genel olarak günü gününe tutmayan bir gebelik yaşıyorum. Bazı günler inanılmaz enerjik ve aktif bazı günler ise ayağa bile kalkamıyorum. Geçici süreç tabii bunlar😊. Yavaş yavaş karnım büyüyor. Tabii bunda eski hafif sezeryan göbeğimin de etkisi var 😊 bizde durumlar böyle. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah. İlerde 30 küsür haftalar ile ilgili post açtığımda yeninden burda toplanmak dileğiyle 😊❤️