Merhaba arkadaşlar, nasipse yaman tıp merkezinde eray balcanda yapacağım doğumumu. Bir oğlumuz olacak inşAllah. Doğumdan hemen sonra 1 hafta 10 günlükken sünnetini yaptırmayı düşünüyoruz ama bir yandan da korkuyorum acaba çocuk çok ağlar da huyu bozulur mu diye. Yaman tıp merkezinde oğlunu sünnet ettiren oldu mu farklı bir yöntemle yapılıyormuş sanırım. Bir de erkenden sünnet ettirip olumlu olumsuz bir şeyler yaşayan varsa deneyimlerinizi dinlemek isterim☺️