Redpepper acaba büyük olan oturma ünitesinde de kışlık örtüsü var mı ki bilemedim bende güvenemiyorum sordum satıcıya ama çok yüzeysel bir cevap vermiş demek istediğimi anlatamadm galiba ona şimdi aklımda deli sorular 😂gürkan bebede büyük oturma ünitesinede kış örtüsü veriyorlar ama 3400 ayhanın ki 3200 internetten almak çok zor sizinkinde varmı büyük olanda örtü