Aynı hafta da benim de olmuştu doktoruma söyledim hiç ilgilenmedi bile..ben dayanamadım acile gittim baktılar sıkıntı yoktu devamı gelmedi,takibini yap canım kırmızıya dönerse yada pembe olursa sıkıntı..genetik bozukluğu olan bebekler bu haftalarda kendini imha edip düşürüyomuş yapacak bişey yok dedi doktor,sağlıklıysa bişey olmaz..içini ferah tut