Aaabbbccc Bugün biraz kanamam oldu durdu şuan hastenedeyim yatişım yapıldı. Kasılma çıkmadı. Plasenta previadan oldugu dusunuluyot benzer durum yasayan var mi
birseny Aaabbbccc sadece doğum şeklini değiştirirmiş bana öyle demişlerdi normal doğum olmaz ama riskli değil demişti
deletedmom2014 Çok geçmiş olsun 😞 Bende de plesenta aşağı yerleşimli sürekli yatıyorum kanama oluyormus maalesef çok dikkat ediyorum 😞
Aaabbbccc birseny çok teşekkürler ben de öyle biliyordum kanama olunca korktum allahim herkesi korusun insallah