Asknn Varsa eğer doğumu yaptıktan sonra kaç kişi refakatçi alıyorlar odaya? Ve gelen misafirlerin odaya çıkmasına izin veriyorlar mı?
Merveee34 Asknn bende bekleyeyim şuracıkta . Ben en son görüşme yaptığımda .2 refakatçi dışında ziyaretçi yasak dediler