Dilekcnkn pinar1406 Adet olmadan 5-6 gün önce kan verdim 13,4 çıktı 5 gün sonra hastahaneye gittim keseyi gördüm tekrar kan verdim 333,5′di sonra zaten 2 hafta üst üste gittim hastahaneye bebek , kalp atışı öyle yani
bahtnurr1 pinar1406 test pozitif çıkınca gittim hemen betaya baktı doktorum yeni olduğu için 2 hafta sonra tekrar gittim
pinar1406 merveees kaç kez yaptırdınız sanırım iki günde bir yaptırılıp değerin yükselmesi bekleniyormus
Ceysii01 7 haftanizda tekrar gitmelisiniz kalp atisi icin sonrasinda zaten 1 ay sonrasina randevu veriyorlar herhangi bi durum yoksa
pinar1406 Ceysii01 ben cuma günü doktora gidicektim fakat bana önce beta yaptırmam gerektiğini söylüyorlar
Ceysii01 pinar1406 bende yarin ikinci testimi yaptiricam tup bebek 8gunde yaptirdim erken ogrendim sizin kac haftalik
merveees pinar1406 evet doktora gitsen de zaten sana beta testi yaptıracak elinde herhangi bi delil olmadığı için
Ceysii01 pinar1406 Ozaman kan testi ister sonra duzenli artisi gormek icin tekrarlatirlar. İdrar testi yaniltici olabildigi icin hemde saglikli bir gebelik varmi kanda takip kesin sonuc.