Kbryyy Bebişlerinize koymayı düşünür müsünüz ? Anlamı: Aşkın ilk meyvesi ve fevkalede güzel demekmiş.
Goksugul Kbryyy ben çooook beğeniyorum ve istiyorum da ama eşim minel de çok ısrarcı😔 yoksa kesinlikle belis.çok temiz hoş bir isim geliyor bana
BelisMelis41 Kbryyy biz bebeğimize belis ismini koyucaz inşallaah 🥰🥰🥰 kız olduğunu ogrendıgımız anda belirlemiştik
Goksugul Kbryyy cennetteki inci tanesi olarak geçiyor ama o anlamı yalanmış.Farsça aşk demekmiş sanırım ama bundan da emin değilim.Emin olamadığım için içime sinmiyor benimde zaten yoksa kulağa hoş geliyor gerçekten ☺️
Linnea Kbryyy bilmemki hikayesini hic sormadim 🙈 ya biyerde okumuslardir yada birinde duymuslardir belki 🤷🏻♀️