Doğum yapalı 2ay oldu ama anca fırsat bulup yazabiliyorum normal Doğum düşünen arkadaşlara morel olsun diye yazmak istedim 2. Hamileliğim ve gebelik şekerim vardı diyet takibindeydim hamileliğimi sürekli hareket halinde geçirdim hiç bişeyde kısıtlamadım kendimi eğildim çömeldim cam sildim temizlik yaptım normal günlük hayatıma devam ettim ilk doğumumda havanın yağmadığı hergün yürüyüş yaptım yürüyemediğim günler evde pilates yaptım 37. Haftamdan sonra hergün ahududu yaprağı çayı içtim sabah akşam bazen unuttuğumda oldu geleyim Doğum hikayeme ilk Doğumumda 13saat sancı çektim çok ağrılı ve zor bir doğumdu benim için o yüzden normal Doğumdan çok korkuyordum son günlerde her gece aklıma geliyordu korkulu rüyamdı gün yaklaşmıştı artık Perşembe günü çarşıdaydım eve dönerken birden ağırlaştım yürümekte zorlanmaya başladım bacaklarım artık kapanmıyordu ayrık ayrıl yürüyordum sonra sancılarım başladım akşam üstü 6 7gibiydi sancılar 10dk da bir geliyordu 35 40sn arası sürüyordu Kasılma şeklindeydi sancı değildir belki siye hastaneye gitmedim o geceyi evde geçirdim ama uyuyamadım devam etti sancılar ertesi günde sancılar devam edince doktora gidelim dedik evimi temizledim duş aldım doktora gittik nst ye bağladı sancı yok yeni ultrason muayenesi olduğum içinde muayene etmesi eve geri yolladı hastaneden çıktığımda saat 5ti ve 7,5dk da bi sancım vardı kayınvalideme gittik yemek yedim yürüyüş yaptım akşam 11de nişanım geldi öyle olunca eve geçtik dinleneyim Doğum yaklaştı diye eve gelince kızımı uyuttum duş aldım uyuyup dinleneyim dedim ama sancılar uyutmadı 5dk da bir geliyordu pilates topunda hareketler yaptım eşim sancı çekmeme uyandı böyle olmıcak gidelim diye tuvalete girme hissim çok gelmeye başladı hazırlanmaya çalışırken sancılarım sıklaştı köpek pozisyonunda karşıladım sancılarımı evden çıkmadan dakkada 1gelmeye başladı evden gece 2bıçukta çıktık hastane yarım saatlik mesafede yolda arabada koltuk başlığına tutunarak sancı çektim hep artık dayanılmaz hal aldı hastaneye gideyim sezeryan istiyecem ben normal doğuramam diyordum hastane kapısına geldik ayağa kalkmamla lök diye bişey kaldı suyum patladı tekerlekli sandalyeyle beni Doğum haneye götürmeye çalışıyorlar ama oturamıyorum ıkınma hissim geliyor sürekli ağar topar Doğum haneye götürdüler soymaya çalıştılar sadece altımı çıkarıp çatala yatırdılar ebe şakın ıkınma niye bu kadar geç kaldın diye kızıyordu ben hala Doğuma çok var diye korkuyorum kurtar beni diye yalvarıyorum o eliyle kurcalamaya başladı ben alttan muayene edecek sanarken bebeğin kafasını çıkarıyormuş 2ıkınmaya bebeğimi kucağıma aldım 3.05de 5dk daha geç kalsam arabada Doğum yapacakmışım buda benim aşırı hızlı Doğum hikayem😁😁