Merhaba hanımlar
Artık bende Allaha cok şükür Anne adayıyım 🙏 Yaklaşık 4-5 sene bekledik ve Rabbim bize bu duyguyu tattırdı. O süre içinde neler yapmadım ki neler denemedim ki Gitmediğim doktor hastane kalmadı denemediğim bitkisel kür kalmadı en son bu ay aşılamayı düşündük Aşılamaya gerek kalmadan Rabbim nasip etti bir gün iş yernde gözüm karardı başım dönmeye başladı dedim tansiyonum düştü yada vertigom var o yine oynadı baktım geçmiyor eşimi aradım geldi aldı eve giderken dedim bi test alalım daha günüme var 4 gün eşim dedi boşver yine umutlancaz yine negatif çıkcak olsun bişey olmaz alalım dedim aldık beni eve bıraktı işe gitti ben evde hemen yaptım çift çizgi 🙏 ne yapcağımı şaşırdım evde dolanıyorum bi yandan ağlıyorum kuzenimi aradım geldi hemen acile gittik eşime tabi negatif cıktı dedim 😊 o kan tahlili sonucunu sanki 2 gün bekledk geçmedi bi türlü zaman ve sonuç pozitifff kuzenlerim eşleri eşim ben dışarı cıktık pastanın üstüne emzik koyduk eşimde bu şekilde öğrenmiş oldu sonrası ağlamalar sarılmalar 🙏❤️🥰Allah isteyen herkese nasip etsin Herşeyin vakti zamanı vardır Allah büyüktür Umudunuzu kaybetmeyin ben her ay dua ederdim Allahım regl olmıym diye 😢