Susam silverette Nin instagram adresinden sipariş ettik, sezeryandan sonra kanamam cok olmadı, şöyleki bende hasta kilotlarından almıştım arkadaşlarım önermişti. Cok kanama olacak edecek diye fakat oyle bir durum olmadı hatta o kılotlar benı cok sıktıgı için hemen cıkarıp attım gece pedlerinden taktım uzunlardan, o işimi gördü. Sezeryan sonrasıda dıkıslerın oldugu yere bant yapıstırıosun( tıbbı adını bılmıyorum) onu yapıstırıp girdim bır hafta sonra onuda takmama gerek olmadıgını soyledı doktor. Korkunuz varsa hıc spinal düşünmeyin tamamen narkoz alın derim. Korkulacak bir durum yok ama yınede. Şöyleki normal doğumun öncesinde acı çekiliyor, sezeryanda sonrasında. Anne olmak böyle bir şey ama tüm yük bizde acısıda bakımıda oyuzden evlatlar kıymetlı 🤗 şimdiden hayırlı dogumlar 👍🏻