Melekd Kızlar kalçam çok fazla tutuluyor ve çok ağrıyor. Yürüyemiyorum ağrısından o derece başına gelen var mı yada sebebini bilen
Hosgeldinbebek Melekd başıma gelmedi ama en korktuğum şeylerden biri, kalça çıkığı ameliyatı olmuştum bebekken. Magnezyum eksikliğinden diye biliyorum doktor ilave yapınca toparlanıyor gebeler. Tutulma nasıl bişey? Otururken kalkmamak gibi bi olay mı yaşıyorsunuz?
cahillesohbetikestim Melekd ya benimde öyle mi acaba oturamıyorum resmen oturunca acıyor ağrıyor gibi bir şey oluyor yatakta bir yerden bir yere dönerken de zorluyor beni
Mehtap23 Melekd ay benim de vardı felaket bişey ya. Doktoruma dedim benim öncesinde bel fıtığımda vardı Doktorum bana genel cerraha görün dedi ama gitmedim zaten görüntüleme cihazları yasak gebelere gitsemde hastaneyle temasımdan başka bi şey olmayacak diye gitmedim. Evde kendimce bişeyler yapmaya çalıştım masaj gibi ama işe yaramadı. Benim kramplarımda oluyırdu bacaklarımda doktor magnezyum yazdı galiba ondan diye düşünüyorum çünkü geçti kendiliğinden 🤔 doktoruna bi sor bence.
tugbaa_g Melekd benim oluyordu kalça kemiğim tutuluyordu yürüyemiyordum doktoruma dedim bana omega3 hapı başladı anında kesildi
Melekd Hosgeldinbebek hiç kalkamamak değil. Kalkıyorum ama ağrıyor aşırı derecede bazen üstüne basamıyorum ayağımın. Mesela oturduğum yerde biraz yan yapıyım kendimi direk ağrı oluyor
Melekd Biannee1 bende sabah değilde akşamları çok ağrıyor. Özellikle o gün iş yaptıysam ağrısından uyuyamıyorum yatakta sağ sol dönemiyırum çok zorlanıyorum
Melekd cahillesohbetikestim aynen aynen benimde öyle yatakta bile rahat değilim. Her iki kalçanda mı öyle yoksa bi tarafmı
cahillesohbetikestim Melekd iki tarafta da oluyor bir iki gündür hafif hafif vardı bugün daha da arttı
Melekd cahillesohbetikestim benim önceden sağ taraftı şimdi her iki tarafta. Özellikle git gel yaptığım günün akşmaları çok ağrıyor dayanamıyorum
Mehtap23 Melekd üç dört yıl önce belime bir iki kez ani ağrı girdi hareketlerim kısıtlandı dayanamadım gittim bel fıtığı dedi kilo verirsen düzelir hafifler dedi krem falan öyle geçti . Ağır bi fıtık değildi şükür. Ama gebelikte fıtık olmuyor muş bel zorlanıyormuş sadece bebekten dolayı. Evde yaptığımız yanlış hareketlerden falan zorlanıyor belimiz. Sor bi doktoruna yinede
Babylom Bendede şuan var yuruyemıyorum.sol kalçamda .yattıgımda kımıldayamıyorum çok fena batıyor.yarn doktora gıdecem bende inşallah çaresi olur.
Gull_94 Melekd magnezyum eksıklıgı dıye okudum hep burda bende de cok oluyodu yururken otururken vs cok zorlanıyodum
Deniz00 Melekd sağ kalçamdan çok çektim 15 gün sürdü fizik tedaviye yönlendirdi doktorum geçici kemik erimesi yani kemik iliği ödemi dedi tavsiyem direk doktora gidin kalsiyum ve krem verdi nasıl rahatım anlatamam
Sultann1603 Melekd ah ben o ağrıdan hergn ağlıym ayağa Kalkym yürüyemym belime baskı yapiyo bacağım kasılıyo çok canım aciyo bağıra bağıra yürüym resmen😔