RHMYT Gizemm18 Kraft garden park beşik almıştık kızıma. Kızım 2,5 yaşında ve deyim yerindeyse tepe tepe kullanıyor. Çok sağlam çok memnunum. Bu bebeğimde de aynısını kullanacağım inşallah 🤲
yasemin260 Gizemm18 baby plus park yatak ilk kızımda da kullandım şimdi yine kullanacağım çok sağlam çıktı
durununannesiiiiii Meltem mobilyanın ahşap anne yanı beşiğini aldım.kullananlar hep memnun kalmışlar bakalım bende memnun kalırım inşallah çok begenerek aldım ☺️
Anesmer Mltm88 aynen ben de aynısından aldım, prego miami modeldi. epey araştırdım en kullanışlı olacak beşiğin park yatak olduğuna karar verip, fiyat performans olarak da prego yu tercih etmiştim.
Mltm88 Anesmer Bende internetten karar veremedim bi türlü..Bebek arabası için gittiğim mağazada gördüm beğendim tesadüfen😍
221039 Gizemm18 yeni anneden tavsiye kesinlikle anne yanı olmalı çok rahat oluyor yataktan kalkmadan kontrol edebiliyorsun diğer türlü sürekli kalk bak yat çok zor oluyor
Hilal-95 GamzeDurmus yakınımızda mobilyacı var orda istediğim gibi anlatım ölcülere göre felan yapıcaklar resim gösterdim int buldum özele girdiği için 1 ayı bulur olması dedi beklıcez bakalm 🤗