Semahasan001 progesteron kullanmıyor musun kuzum düşük çıkmış 11 rin mi 15 inmi üstü olması gerekiyor Muş çünkü .bı hastaneye git yada doktoruna danış başlasın ilaç .ben fitil olarak kullanıyorum.Rabbim en kısa sürede güzel haberlerle karşılastirsin seni .