Gamze_Turan Kızlar test yapmadım henüz ama ben korona olduğumu düşünüyorum yakınımda temas kurduğum kişiler pozitif ve bende de öksürük ve bel ağrısı var sizce ne yapmalıyım test yapıcam da bebeğimin durumunu da öğrenmek istiyorum 😔
Clementinee Gamze_Turan canım hiç vakit kaybetme test yaptır… Allah korusun iyice ilerlemeden önlem alınsın öyle bir durum varsa. İnşallah yoktur Allahım şifa versin
Kucukfasulye91 Gamze_Turan canım testi nerde yaptırıcaksın pandemi hastanesinde kadın doğum acilinde bakmasını isteyebilirsin
a_burcu_bur Gamze_Turan canım inşallah değilsindir ama pozitifse bile haftan bebişin alınması için uygun. En kötü sezaryenle alınır. Çok geçmiş olsun. Her şeyin hayırlısı olsun 🙏🏻
Gamze_Turan Gamze_Turan çok teşekkür ederim canım yani son günlerimde olduysam çok üzülürüm tam bebeğime kavuşacam derken 🤦♀️
Gamze_Turan Kucukfasulye91 teşekkür ederim canım kendi doktorum bakmaz mı acaba başındsn beri beni o takip ediyordu da hem onunla da paylaşırım diyordum belki dedikleri gibi ilerlemeden sezeryan olur 🤷🏻♀️
Gamze_Turan a_burcu_bur çok sağolun ilçede oturduğum için hastane baya uzak bize de yarın gidicem bebeğin sağlık durumunu çok merak ediyorum bu aralar aşırı da hareketli iyidir diyorum ama İnşALLAH bir sorun çıkmaz 🤲🏻😓
Kucukfasulye91 Gamze_Turan benim covit olduğum dönemde özel hastanelerin bazıları kabul etmediği için covit hastanesine yönlendiriyorlardı bende şehir hastanesi acilden genel suyuna kalp atışlarına vs baktırmıştım acilde şimdi sistem nası bilmiyorum canım doktorun ile görüş bakalım Özelde ki doktorum acile gelirsem bakabileceğini söylemişti ama ben devlette halledince bi daha gelmedim negatife dönünce muayene olmuştum kendi doktorunla bi görüş bakalım😇
Gamze_Turan Kucukfasulye91 bugün gittim baktık bir problem yoktu çok şükür benimde bebeğin de sağlığı iyi haftaya kendi doktoruma gidicem İnşALLAH 😇