SecilM insallah dediğiniz gibi olur, kesesini görmek bile mucize gibi düşündürüyor suan için tekrarlayan sürecim olabilir benimde diye endişem, yedekte fazla olsun olabilmişken istiyorum bu sebepten.. İki ay sonra transfer olacagım Allahın izniyle, Rabbim güzel gönlünüze göre versin sağlıkla sıhhatle kucağınıza almak nasip olsun sizinde insallah cok tesekkur ederim yanıtlarınız için 🤲🤲😌