Zynp53 Ben 39+0 haftalığım.6-7 haftadır bende de var bu durum 😕 Başlarda çok değildi,yürürken arada bir giriyordu ağrı ama son 2 haftadır çok sıklaştı.Zar zor yürüyorum,otururken yatarken bile oluyor artık.Özellikle bebek hareket ederken.Doktora sordum,bebek doğum kanalına girdiği için baskı yapar normal dedi.