busracnbk [silindi] ben de sezeryanla doğum yaptım bugün 8.günüm , yara yerinin bitiminden ara ara çok az kan sızıntısı oluyo , doktora kontrole gittiğimde normal dedi ama halâ geçmedi , böyle olan var mı acaba başka onu merak ediyorum ?
busracnbk Demett10 ben de sezeryanla doğum yaptım bugün 8.günüm , yara yerinin bitiminden ara ara çok az kan sızıntısı oluyo , doktora kontrole gittiğimde normal dedi ama halâ geçmedi , böyle olan var mı acaba başka onu merak ediyorum ?
busracnbk Merveee34 ben de sezeryanla doğum yaptım bugün 8.günüm , yara yerinin bitiminden ara ara çok az kan sızıntısı oluyo , doktora kontrole gittiğimde normal dedi ama halâ geçmedi , böyle olan var mı acaba başka onu merak ediyorum ?
busracnbk Saripapatyam1 ben de sezeryanla doğum yaptım bugün 8.günüm , yara yerinin bitiminden ara ara çok az kan sızıntısı oluyo , doktora kontrole gittiğimde normal dedi ama halâ geçmedi , böyle olan var mı acaba başka onu merak ediyorum ?
merve4444 Mom04 nasil bi surecti agri sızı kac günde ayaklandiniz bide ilk yurume cok zor diyolar dogru mu. Epidural mi spinal mi oldunuz? Cok sordum galiba 😀
busracnbk Mom04 benim de 9.günüm baya toparlandım sayılır ama halâ tam hareket özgürlüğümü kazanamadım sizinki tamamen geçti mi acaba
Gul76 merve4444 bende 22 gün once sezeryan oldum sezeryan olduğum gün öğlen 1de sezeryan oldum aksam 6da yuruttuler biraz 2 saat sonra kendim yurudum ertesi gün ciktim hastaneden normal yavas yavas yuruyebiliyosunuz iylesme sureci evimde esimle tektim esim 1 hafta bana bakti yemek vs herseyimi o yapiyodu kendim yuruyebiliyodum 1 hafta icinde toparlandim 10 gün icindd agrin geciyo suan hic doğum yapmamis gibiyim birazda size bagli yataga felan girmeyin yuruyun surekli yatarsaniz iylesemezsiniz zor degil yani
Ozlem23 merve4444 sadece yatıp kalkarken dikişlerim aciyodu oda bir buçuk hafta falan sürdü hergun yürüyüş yaptim kızımı alıp dışarda en az bir saat hicbirsey olmadı ilk yürümek biraz karnım aciyodu ama aman aman zorlanmadım yani benim sezeryanim çok rahattı
busracnbk Damli ben de sezeryanla doğum yaptım bugün 8.günüm , yara yerinin bitiminden ara ara çok az kan sızıntısı oluyo , doktora kontrole gittiğimde normal dedi ama halâ geçmedi , böyle olan var mı acaba başka onu merak ediyorum ?
busracnbk Gul76 ağrım falan yok ben de sürekli kalktım yürüdüm baya baya toparlandım aslında bıgün 9.günüm ama oturup kalkarken falan halâ hafif acı oluyo tam hareket özgürlüğüm yok tamamen ne zaman geçer acaba
Merveee34 busracnbk geçmiş olsun ama benim hiçbir doğumumda basıma gelmedi . Doktor pansuman yap dedi mi batikon ile ?
Mom04 busracnbk rahat hareket ediyorum ama bazen zonklama ve ağrı hissediyorum dikişim de tam anlamıyla geçmiş değil
busracnbk Saripapatyam1 yok , şişlik açılma vs hiçbiri yok , sadece damla damla sızıntı oluyo oturup kalkarken zorlandığımda , kontrole gittiğimde doktor da baktı yaranda sıkıntı yok sızıntı olması normal dedi ama içim rahat değil hiç