Gulenay1234 büyük ihtimalle tetanozdan bahsediyorsunuz ben 20.haftamda oldum yapan ebe normal hayatına devam et kullanmamazlık yapma kolunu şişerse agrirsa buz koy kolonya koy dedi ama bende hiç ağrı olmadı normal hayatıma devam ettiğim için burada 1 hafta ağrısını çeken de var değişiyor yani kişiden kişiye