Sdnglhn Hanımlar daha yolun başındayım 12+3 günlük hamileyim.3 aylıkta kasık ağrısı normal midir? Sağ tarafımda bugün ilk defa yaşadım.Yarına kadar geçmezse gidicem hastaneye her ihtimale karşı ama yaşayanlar yardımcı olursa sevinirim 🙏🏼
irem Sdnglhn bende 12+2yim canım bende de arada oluyor genelde normal rahim büyüdüğü için bu haftalarda daha da ağrı oluyormuş hatta ama yine en tabiki doktoruna söyle şiddetini vs
MiniMiniKus Sdnglhn O dönemler benimde ağrılarım oluyordu 21 haftalığız hala ara ara oldugu oluyor Aşırı dayanılamayacak gibi olursa doktor a gözükün onun dısında normal ama
Silanurullah2 Sdnglhn kasık ağrısı aşırı olmadığı sürece normal kabul ediliyor bendede var her defasında soruyorum doktora normal diyor bir sorum yok diyor
Sdnglhn MiniMiniKus Şuanlık öyle çok şiddetli değil arada gelip gidiyor,çok teşekkür ederim.Sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🏼🌸
Nisaanuur Sağ Alt karnımda iğne batması gibi saniyelik süren acı hissi yaşıyorum sizin demi öyle benim şimdi yarım saat içinde olmaya başladı
Sdnglhn Nisaanuur Aynen öyle bende ilk defa bugün yaşadım.Bir şey batıyor gibi oluyor arada nasıl tarif edeyim başka bilemedim.Yürürkende ağrıyı hissettim.İlk ve tecrübesiz olunca insan her şeyden korkuyor,danışmak istiyor 🤭
Nisaanuur Bende 13 haftalığım panikledim 😬bugün Biraz ağır kaldırdım ondandır diye düşünüyorum 🥲 Allahtan yarın randevum vardı sorun yoktur inşallah
Makif2112_ Bende 9+4 um karnimin alt kısmı bu iki aksamdir agriyo adet sancisi gibi sizlerde de oluyor muydu
Sdnglhn Makif2112_ Benim ilk defa bugün oldu adet sancısı gibi değilde bir şey batıyor gibi ağrı girip çıkıyor hala devam ediyor.İnşallah sorunsuz atlatırız.Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🌸