Kızlar iyi akşamlar . Bunu aslında doktora sormam lazım ama şuan farklı şehirdeyim testi başka şehirde vermiştim yani oraya gidip sorma imkanım yok . Buradan yaptıranlar bilenler çıkabilir belki . Pıhtılaşma testi yaptırmıştım sonuçta HOMOZİGOT MUTASYON saptanmıştır yazıyor . Ne olduğunu bilen daha önce yaptıran vs varmı aranızda acaba