şimdi kızlar bizim kızın gelişimi 2 hafta öndeydi hep doktor tombik olur tombik olur diye diretti gel gelelim ki eşte yaşlanma var haftaya sezeryan olacağım yaklaşık 2700-800 olur anca.Bende molfix in 2 numarasını almıştım 3-6 kg e bebeğim küçük sizce 1 numara da alayım mı yoksa toparlanjr mı hemen küçük kızım