Merve_byk Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim plasenta previa teşhisi kondu bununla birlikte yüksek akreata şüphesi var.Başından böyle hikayeler geçen anne veya anne adaylarımız yazabilir mi 😔🙏🏻
Merve_byk Lamelif plasentanın mesaneye yapışması olarak geçiyor hafif orta ve yüksek dereceli olarak 3 çeşidi varmış doğumda kanama çok olursa rahmin tamamı veya bit kosmı alınıyormuş
Lamelif Merve_byk anladım Allah korusun başta sizinde bebeğin eşi aşağı doğru muydu rahim ağzına mı yakındı
Merve_byk Lamelif evet rahme doğru aşağıda dedi.Previadan korkmayın yapışıklık olmasında sıkıntılı olan o.Allah sıkıntımızdan kurtarsın size de geçmil olsun
Lamelif Merve_byk biz 15. Haftadayız daha inşallah öyle bir şeyle karşılaşmam ama seninki nasıl o kadar erken o kadar o tanı koyuldu 17. Hafta için çok erken bence bir şikayetin falan mı oldu ??
Merve_byk Lamelif Lamelif hiç bir şikayetim yoktu doktor 12.haftada previa dedi bu gittipimde 17 hafta oldu ultrasonda yapışıklık var gibi dedi tamda baktığı yerde ağrı oluyodu ama ben kasık ağrısıdır diyordum.Netleştirmek için 4lü test istedi eğer yapışıklık varsa bu testteki bi protein yüksek çıkarmış.Gelecek ay MR isteyebilirim dedi daha belli olurmuş.