Seymik Haftadayım oturduğumda özellikle karnımda bir acı oluyo içim yırtılıyo öyle hissediyorum oturamıyom çömelemiyorm bazen rahatlıyor bazen devam ediyor yasayan var mı ? :(
Sinem12345 Seymik Benim azcık tişörtüm Islansın göbeğime değince agrı oluyor dokunuyorum göbeğime buz gibi oluyor dikkat et o yüzden