deno1 Cok kafaya takmaya başladım 18 girecem tık yok iyimi diye şüpheye düşmeye başladım randevuya daha çok var
Babyiveannesi deno1 ben 24 de hissettim canım o zamana kadar normalmiş bide erkek bebekler biraz daha geç oynuyormuş tabi erkekse sizinki bilmiyorummm
Deletedmom27272 deno1 bende anca 20 haftadan sonra hissettim 23 e giricez merak etme sende hissedersin
Cinarinannesiiiii Babyiveannesi benim bebişim erkek ilk gebeliğim ve ben 17 haftada hissetmeye başladım kişiden kişiye değişiyor demekkki
Mervediz1 İlk gebeliğin mi canım ? Benım ilk gebeliğim 19+2 de hissetmiştim bence korkulacak bişey yok her vücûd bebek farklıdır korkutma kendini
bebegimizibekliyoruz1 Mervediz1 bence onunla alakası yok benim de oğlum olucak ama ben 16da kıpırtı 18 de tekmelerini hissediyordum
mrsflowers deno1 kilon nasıl canım ben zayıf olduğum için 16 da kıpırdanmalar hissettim 19-20 gibi tekme yemeye başladım 🥰🥰 ama hissedersin yakın zamanda endişelenme canım
Ayse71 Ben 15 inci haftamda hissettim ama 20 hafta ya kadar normal diyorlar hissetmemen birde ilk hamilelik ise geç hissedilebiliyormuş
bebegimizibekliyoruz1 deno1 biraz da karın yapısıyla alakalı 24 e kadar hissedersin kesinlikle kişiden kişiye değişiyor ben 16da kıpırtı 18 de tekmelerini hissetim eşim bile elini koyunca vuruyor dışardan belli oluyordu
Babyiveannesi deno1 valla ben 24 de anca hissettim hatta bunun için doktora bille gittim ama doktor bebegin gayet hareketli hissetmeye bilirsin dedi bu normal 24 e kadar falan
deno1 Sennaaaa of ya okadar geç mi oluyor erkek bebekler ultrasonda nasildi peki benim ultrasondada hic modunu bozmuyor oynamıyor
Glcn22 deno1 ilk gebelikte geç hissedebilirsiniz 18+2 de hissetmiştim şans eseri minicik atıyodu karnım
deno1 Glcn22 hergun elim karnımda artık paranoyak falan olacam kendi kendime hisseder olmaya başladım saçmalıyorum 🤣
deno1 Babyiveannesi evet benim daha kontrole cok var ozaman sorcam ama benim ultrasondada oynak degil fazla hep uyuyor
Glcn22 deno1 insan merak ediyor acaba nasıl hissedicek hissedebilecek miyim diye telaşlanma hissedersin yakında ben artık tekmelemesin canımı yakmasın dıyorum 🤦🏻♀️😂😂😂😂
teletabi deno1 😂😂benim annem şey diyodu bana ayy ne ruhsuz insansın meryem yuh yani hala mı hissetmedin felan 20.haftada hissettim buda başarı felan demişlerdi😂