Momy10 Merhaba, düşük tehlikesi yaşadığım için bir süredir progestan fitil kullanıyorum bu aralar sarı renk akıntım oluyor biraz endişeliyim bu durumu yaşayanlar var mı aranızda 13+1 haftalık hamileyim
Bsrtncsoy Momy10 Merhaba.17.haftaya kadar prosgestan kullandım.Akintim sari renkteydi.Doktorla görüştüm.İlac kalıntıları olduğunu söyledi.Biraktikdan sonra 1 hafta daha devam etti.Sonra normale döndü.Eger kesik süt tarzında ya da yeşil degilse korkma dedi.
nlycltk Momy10 gebeliğim başından beri kullanıyorum tedbir amaçlı 13 haftalık olcam bende de oluyor sordum doktora normal dedi kokulu olunca kahve veya yeşil sıkıntı olur demişti
Momy10 Teşekkür ederim arkadaşlar içimi rahatlattınız. Ben de 20 gündür kullanıyorum dün ayakta fazla kaldım ve sarı akıntım çok oldu endişelendim. Hayırlısı ile tüm hamileler bebeklerine kavuşsun inşallah🤲🏻
Momy10 muzicemsu yeşil renk akıntı enfeksiyon belirtisi olabilirmiş ama doktor görmeden ne desek doğru olmaz