Feriyecrin_annesi diyorum ya ikisi senin durumun acil değil dedi. Ben doğum sancısı çekiyorum nst de sancı çıktı ama benlik değil diyip gönderiyorlar. Allah’ın iyi insanları da iyi doktorları da eksik etmesin başımızdan. İnşallah herkes sağlıklı sıhhatli olur kavuşur bebeğine. 🌸🤗