papisinannesi Merhabalar. 11+5 haftalık gebeyim. 2 li test sonrası doktora gittim muayenesi falan herşey normal dedi. Eve geldim çamaşırımda 2 damla kahverengi leke gördüm. Sonrasında sadece peçete ile silerken çok çok az rastladım. Gece doktora gittim devlet hast ebe ultrasonla baktı bişi demedi ama kalbini dinledim hatta çok hareketli dedi yeri nasıl dedim iyi dedi. Sonra doktor geldi bakmadı bile hemen progestan yazdı gönderdi. Bu haftalarda başına gelen var mı düne kadar çok iyiydim şimdi ne olacak bilmiyorum ilacı kullanmak saçma geliyo sadece iki damlada olur mu böyle şeyler?