Rumiaba Merhaba kızlar bebek arabası bakmaya basladım yakın zamanda alacagım sizce hangisi daha kullanışlı olur, traveller çok şık duruyor ama kullanımı nasıldır bilmiyorum baston da travele göre daha hafif geldi bana siz hangisini önerirsiniz ?
Rumiaba Milkshakee hangi markanın kini önerirsiniz ve travelde ağırlık kullanırken sıkıntı oluyor mu?
Milkshakee Rumiaba Otto plus aldım ben ve beklediğimden çok daha iyi geldi. Ağırlık yönünden travelde sıkıntı yokta batonda fazla ağırlık yukleyemezsiniz
ikikuzuannesi_18-21_ Her ikisinde kullandım travel aldığıma pişman oldum baston aldığıma o kadar memnun kaldım ki. Keşke baştan baston alsaydım.
Biryolcu Rumiaba ben de yakın zamanda araştırmaya başlayacağım ama bu zamana kadar okuduklarıma bakarak kabin boy almayı düşünüyorum. Puset takılabilen kabin boy arabalar var. Daha ergonomikler. Bebeğim kış bebeği olacak zaten pusetli zamanları kışın olacak bebek arabasını çok kullanmayız kullanacağımız zamanlarda da kabin boy bebek arabasına puseti takar öyle kullanırım diye düşünüyorum. İlkbahar yaz aylarında da artık kabin boyu rahat kullanabilecek büyüklüğe erişmiş olur güzel kızım ☺️
Balliko Rumiaba hava olsun güzel diye Kraft xlx aldım ams arabaya sığmıyor çok büyük hemen baston aldım canım baston candır
Bir_abla Rumiaba eğer yendiooğnadna itibarense kesinlikle travel hele baston gibi olup travel olanları hiç alma onlar gereksiz ağırlık yapıyorlar ve kullanışlı olma eğer bütçen iyiyse işk doona al sonrasında da maclaren veya greentom güzel markalar