Mlhameliha Bugün detaylı Utrasyona girdim bebeğimin kasılması varmış erken doğum olabilir dedi yaşayan var mı nasıl atlattı kaçıncı ayda doğum yaptı bide tüp bebek benimki buda erkene neden mi kızlar
zehranurr Mlhameliha doktorunuzla görüştüğünüzde ilaçla falan süreci yönetebilirsiniz inşallah🙏🏻 Çok geçmiş olsun🌸